Thailand-on-tour-2010.reismee.nl

Kedoeng Kedoeng, Lumpini park, zonnig en 32 0

Zaterdagavond aangekomen in Bangkok , hebben een hotelletje midden in het centrum van Bangkok in de beroemde drukke straat Koasan- road. Het is hier 1 groot feest. Uit elk eettentje, illegale cd en kleding winkel, kraampjes, massage salons en kappers klinkt hier mega harde muziek, aangezet of live maakt niet uit.

Praten met elkaar is onmogelijk ,'wil jij een sateetje' he? ' WIL - JIJ - EEN- SA-TE-TJE '

Wat, heb je een muggebeetje?.......

Maar oergezellig zelfs al lig je in je bed nog heerlijk ff mee te dreunen op de disco muziek van de beroemste straat in Thailand โ€˜ Koasan road โ€˜ maar goed na een vermoeide lange reis val je uiteindelijk in een diepe slaap.......

Zondag Met de local bus naar een klein stationnetje gereden en in de Kedoeng, kedoeng een diesel trein gestapt, bonkend en schuddend op weg naar Mahachai naar een klein vissersdorpje. Het was een reisje van een uur. Het is een klein vissersdorpje en nog niet echt onder de toeristen leeft hier werden we een beetje aangekeken of wij Aliens waren, vreemd en dat zo dicht bij Bangkok.Het was daar een oase van rust en hebben dan ook heerlijk iets te eten gekocht, heerlijke sateetjes met een colaatje ( nog geen 1.50 euro samen) om alvorens in een van-alles-doe-zondag-familiepark op te gaan eten, even weg uit het drukke Bangkok. Dank voor de tip Carolus! ssssstttt niet verder vertellen.....

Daarna nog even in het Lumpini park geweest dat midden in Bangkok ligt....leuk hoor Bas en Zjenja idd.wat een rust even geen getoeter en andere drukke bezigheden.

Varanen lopen en zwemmen daar in het wild en waren druk bezig met grote holen te graven. Mensen die aan het joggen zijn en aan vechtsporten doen.

En nu alweer terug in Koasan- road heerlijk de drukte in lekker slenteren langs alle kraampjes vele toeristen en knetterharde muziek ergens nog een biertje gedronken loempiaatje met mie gegeten uit een bakje een fruitduice in de hand en lekker lopen. Wij hadden geen zin om ergens te gaan zitten.En nu zitten wij weer lekker in ons hotelletje 2 hoog achter ........

Boeken toch maar weer een nachtje bij er is hier nog genoeg te doen in Bangkok

Liefs Sacha en Maud

Straks wat foto's

Cool
Cool

Zjenja

Klinkt allemaal natuurlijk weer toppie! Maar zeiden jullie nou Cola? Waar is het bier gebleven?
Kus Zen

Luud

Bah, wat een saai verhaal en wat een verdelend land. Ben blij dat ik niet meegegaan ben en fijn in het mooie regenachtige Nederland ben. Helemaal niet jaloers !!!

Annemarie

Die Cola super goed, elke dag een cola en als het even mee zit geen last van je maag!!

Het leest echt super! En veel herkenbaarheid!
Geniet ervan!!

Muad

Luud....tuurljk ben je niet jaloers, waarom zou je enne oja zitten ook weer lekker aan het tijgerbier met de knabbels op ons hotelkamertje Willen we alleen maar zeggen. En ook spelen ze hier heel veel live vooral Pink Floyd met "Wish you where here " Dan denken wij wel een beetje aan jou ....
Dus Zjenja het bier is er wel hoor.
Annemarie je hebt gelijk nog ff niet bij stil gestaan nou die cola houden wij er in hoor.

Sascha

Heerlijk om weer te horen!!! Ik wil ook weer naar Thailand :-) gelukkig hebben jullie het leuk en vooral genieten hรจ! Want hier in Nederland is het weer bagger. ( behalve voor je planten pap, hihi) mis jullie wel al een beetje hoor... Veel plezier!! Dikke kus ons xxx

Papa & mama

Fijn om te horen Sassie niet van het baggerweer maar van de plantjes Nog 2,5 weekjes dan zijn wij er weer :0)

Cela

Klinkt allemaal heel leuk! Wachten met smart op de foto's. Geniet ze. groeten uit een regenachtig Venlo met donder en bliksem.