Thailand-on-tour-2010.reismee.nl

24 aug. Aangekomen in Sukothai....

Gisteren nog op de valreep heerlijk een massage genomen van een leuke Thai dit keer, (Thaise vrouwen masseren veel harder dan de Thaise mannen) , mijn haartjes laten wassen incl. hoofdmassage en stylen, Sacha was lekker op de kamer gebleven om een verhaaltje voor de reis mee blog te schrijven.

Dus vandaag uitgerust, fris en fruitig met de bus naar Sukothai voor een lange trip van 7 uur en deze begon al goed.

Het was een reguliere lijndienst,1e klas 325 bath is 8 euro p.p incl. muffin, water en onderweg een sanitaire stop met een lekker bord eten en drinken...Daar wisten wij niets van, wij hadden de kaartjes aan een loket gekocht en wareningestapt.

Langzaam werd het landschap groener en groener en de 7 uurtjes waren zo voorbij.

Aangekomen zijn we in een soort van tuk tuk gestapt waar wel 20 man in kunnen en de chauffeur wist wel waar wij moesten zijn. Hier uitstappen rechts af langs de rivier lopen en daar was ‘River site resort een adresje dat Sas al op internet had gevonden. Mooi niet...maar daar zagen wij Bantai resort ook een adres dat Sas bij zich had als tweede keus....En wat schetst onze verbazing een ....een geweldig leuk resort met een eigen bungalowtje, piepklein maar super schoon en hele lieve mensen. Rugzakken op bed gedropt en een heerlijk koud biertje gedronken in het restaurantje van ons nieuwe resort . Na het avondeten een eindje langs de rivier gelopen waar ons resort aan ligt.

Wat een oase van rust na Bangkok weinig mensen hier en wat je ziet zijn hier en daar wat backpackers

Hebben maar gelijk flip -flops gekocht van het merk Bata lekker retro. Dit omdat de rivier hier buiten zijn oevers is getreden en de toegangsweg naar het resort onder water ligt.

Morgen metde fiets een tempel complex bekijken. Oja, of wij even een snelbinder daar willen afgeven heeft iemand van hier per ongeluk meegenomen.

Morgen foto's

Hier gaan wij niet meer weg...

Sacha en Maud

Cool
Cool

Luud

Ja, ja, kom maar naar huis en stop maar met die vakantie! Wordt er een beetje depri van! Genieten maar zou ik zeggen want de volgende keer gaan we afzien in India...

Beja

Leuk hoor al die verslagen van jullie, zit met een glimlach achter mijn computer. FF een 'gekke' vraag wat zijn flip-flops?...:-( weet ik neit, stom hè? geniet nog fijn van jullie trip(j)es...ik geniet mee!

Bas

Lekker sfeertje he? En het wordt alleen maar beter! Veel plezier.