Thailand-on-tour-2010.reismee.nl

Naar Chiang Mai

Afscheid moeten nemen van ons gezellige hostelletje in Sukothai. Snik!

Sukothai we will miss you,

6 uur met de bus naar Chiang Mai en Maud onder een lekkende airco. We hebben zelf maar de boel gefikst met een plastic zakje. Het werd helaas wel wat warmer. Het landschap werd nog groener en authentieker. In Chiang Mai aangekomen, even hard onderhandelt over de ritprijs. We won (?).

Nu zitten we in een redelijk luxueus guesthouse, net buiten het centrum, met zelfs een zwembad!. Het meisje achter de balie van het guesthouse heeft wel een erg vreemde naam voor mij. Deze sport heb ikjarenlang beoefend:Pingpong! Voor morgen maar alvast een excursie geboekt , olifanten, raften, mensen kijken, trial etc. en dat allemaal op een dag. Zal mij benieuwen. Maar voor overmorgen is de planning een tocht naar de ‘longnecks ‘ en een (kort) grensoverschrijdend boottochtje naar Laos. Paspoort is niet nodig wordt er gezegd? ?? Maar voor vanavond even een pas op de plaats. Ik ben naar de kapper geweest, in een achterafstraatje echt bij de locals. geweldige service en dat allemaal voor 50 Bath. Toen nog even naar de plaatselijke Wibra geweest voor een mesje, opener en een of andere kaasschaaf (trofee voor het wapenrek thuis). Terwijl ik dit schrijf onder het genot van een Chang biertje klinkt vanaf buiten het echt gezellige live gezang vanaf het gezamenlijke terras. Hier doe ik het dus allemaal voor!

Greetings from Thailand, Sacha.

PS Maud zorgt nog voor de foto's.

Zjenja

Voorzichtig met raften hè? Bas en ik kunnen het ons nog goed herinneren, haha... Heerlijke verhalen, meer!

Beja

een kaasschaaf? kennen zij die dan?
ben benieuwd naar de foto's, kijken hoe kort je haar geworden is ;-))
groetjes van ons, nog 2 nachtjes dan is André weer thuis, ura!

Cela

Jullie kunnen alles zo mooi beschrijven dat wij denken 'wat doen we hier eigenlijk nog' in Venlo.
Veel plezier morgen!

Beja

ja jullie kunnen eigenlijk wel reisboeken gaan schrijven, ben het met Cela helemaal eens!

Luud

Pfff, lekker hoor!

Sascha

Hoe heet het guesthouse?? Klinkt weer goed wat jullie gaan doen....beetje te goed, haha. Wel goed vasthouden op de olifant hè! Veel plezier!! Dikke kussss ons xxx

Bas

Raften....Kan niets gebeuren. tuurlijk. Veel pelzier hoor!