Thailand-on-tour-2010.reismee.nl

Van noord naar zuid 36 uur non stop...........

Hallo hier zijn wij weer

Woe. 1 september

Pai verlaten met de bus en terug in Chiangmai na een wilde maar mooie busrit van 3.5 uur een half uur korter dan de reis heen naar Pai.

Aangekomen Chiangmai 12:30 u

Treintickets geregeld

Vertrek nachttrein Bangkok 14:50 u (15 uur)

Wij hoeven dus niet met onze bagage op straat rond te zwerven.

Wij zijn neergestreken bij een leuk eettentje (zijn ze allemaal natuurlijk) vlak naast het station.

Zo maken wij onder het genot van een hapje en een drankje onze 2 uurtjes wel vol.

Do. 2 september

Aangekomen in Bangkok 6:00 u in de ochtend. Meteen de dagtrein genomen van 7.00 u (11 uur) .Aangekomen Surat-thani

Het laatste gedeelte van de reis opgetrokken met een Spanjaard Louise,hij bleek een Bask te zijn. Samen op doorreis is goedkoper (onderhandelen over de prijs) Hij heeft ons advies aangenomen niet naar Krabi te gaan omdat daar het weer een stuk minder is

Het is dan ook aan hem te danken dat wij op het laatste moment nog de boot hebben gehaald naar het eiland. Het was inmiddels al laat op de avond.

Wij hebben 36 uur non stop gereisd en zaten er goed doorheen.

Op de boot een biertje gedronken en spraken af om op het eiland samen een taxi te nemen naar een hostel. Wij vonden een leuk huisje aan zee, namen afscheid en Louise trok verder richting het centrum de drukte in.

Foto's volgen...

Maud

Stien en Jaap

Hoi Maud en Sascha
Jammer dat julie geen tijd hadden om Bangkok aan te doen is een heel mooie stad in ieder geval omstreeks
1942 -- 1946 mijn ouders en broer hebben daar gewoont